امام جمعه سنندج گفت: سخنان کوبنده و روشنگرانه مقام معظم رهبری در اجلاس نم دنیا را تکان داد و ثابت کرد تنها هدف ایران برقراری صلح و آرامش جهانی است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، ماموستا مجتهدی با اعلام این مطلب گفت: برگزاری این اجلاس و سخنان مقام معظم رهبری به سران کشورهای غیرمتعهد نشان داد که آنها نیز می‌توانند مانند ایران مستقل و آزاد باشند.
وی افزود:برگزاری اجلاس نم با حضور سران 120 کشور جهان به استکبار جهانی ثابت کرد که ایران اسلامی با وجود تمام تحریم‌ها و مخالفت‌ها در انزوا نیست و محبوبیتی جهانی دارد.
وی به تلاش استکبار و صهیونیسم جهانی برای منزوی کردن نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با میزبانی این اجلاس با وجود فشارها و تحریم‌های سیاسی و اقتصادی، ثابت کرد که هیچ قدرتی توان منزوی کردن این کشور اسلامی را ندارد.
امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: حضور نمایندگان و سران 120 کشور جهان در اجلاس تهران نشان‌دهنده ارتباط قوی و محکم ایران اسلامی با سایر کشورهای دنیا است.
ماموستا مجتهدی اضافه کرد: استقبال خوب کشورها عضو برای حضور در این اجلاس نشان داد تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ایران خنثی و بی‌اثر است./س
برچسب ها: نم ، رهبر ، توطئه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.