رئیس دانشگاه آزاد اسلامیواحد نیشابور گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی از جایگاه شایسته‌ای در عرصه جنبش نرم‌افزاری، تولید علم، توسعه رشته‌های کاربردی نظیر نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی،IT و در سال‌های اخیر رباتیک، برخوردار است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبر‌نگاران نیشابور سید‌‌هادی حسینی‌فدروی در مراسم افتتاحیه مسابقات کشوری رباتیک خیام، افزود: دانشگاه آزاد واحد نیشابور با 30 سال قدمت از واحد‌های موفق منطقه 9 دانشگاه‌ آزاد اسلامی به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه به گونهای است که با کمترین امکانات کار خود را برای تامین آینده درخشان جوانان و مشتاقان علم و فن‌آوری ادامه می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار امیدواری کرد، با عمل به فرموده مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال به‌عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» توفیق فراهم آوردن بستری مناسب برای تحقق این شعار و ساختن ایرانی آباد را داشته باشیم.

وی یاد‌آور شد: موفقیت‌های به‌دست آمده تنها نتیجه الطاف کریمانه خداوند و تلاش و احساس مسئولیت مربیان، استادان و دانشجویان این واحد آموزش عالی است.

گفتنی‌است: قبل از شروع مراسم افتتاحیه، میهمانان، مسئولان شهرستان و دانشگاه، شرکت‌کنندگان و اعضای تیم‌های مسابقات کشوری رباتیک بر مزار دو شهید گمنام دفن شده در این واحد حاضر شدند و با ادای احترام به روح پرفتوح شهدا و امام شهدا، زیارت شهدا را قرائت کردند./س  

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، شایسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.