دانشنامه حضرت زهرا(س) در پایگاه اطلاع رسانی اسلامی حوزه نت، به روز رسانی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، دانشنامه حضرت زهرا(س) با افزايش 300 مطلب و در مجموع با 883 مطلب شامل مقاله، گزيده كتاب، پرسش و پاسخ و چكيده پايان‌نامه به همت محققان و پژوهشگران پایگاه اطلاع رسانی اسلامی حوزه نت، در فضای مجازی قرار گرفت.
مدیر پایگاه حوزه نت افزود: در دانشنامه حضرت فاطمه زهرا(س) تمام اطلاعات با طبقه‌بندی 883 مطلب در قالب 19 نمايه برای مشاهده و استفاده كاربران قرار دارد.
حجت الاسلام اکبری با اشاره به نمايه‌های اصلی اين دانشنامه گفت: ولادت فاطمه(س)،حضرت فاطمه (س) در دوران رسالت،حضرت بعد از رحلت پدر، شهادت و دفن حضرت زهرا (س)، زيارت ام‌ابيها (س)،صفات آسمانی صديقه­ كبری(س) و سيره و آموزه‌های رفتاری حضرت زهرا (س) از جمله نمايه‌های اين دانشنامه است.
این محقق پژوهشگر حوزوی، ادامه داد: احاديث و آموزه‌های گفتاری حضرت(س)،فاطمه زهرا (س) و زن را از نمايه‌های اصلی معرفی و اعلام كرده است: فاطمه (س) و فاطميون، زنان راوی احاديث حضرت فاطمه (س)،حضرت(س) در آئينه قرآن و احاديث،حضرت فاطمه(س) از نگاه ديگران از دیگر نمايه‌های دانشنامه حضرت زهرا(س) است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از اين دانشنامه به پايگاه اطلاع‌رسانی حوزه نت به نشانی http://www.hawzah.net/ مراجعه کنند./س
برچسب ها: قم ، دانشنامه ، حضرت زهرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.