گلستان برای سرمایه گذاری توانمند است.

 

به گزار ش خبرنگار باشکاه خبرنگاران  گرگان ؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در بین استانهای شمالی گلستان ظرفیت بالایی در زمینه سرمایهگذاری و جذب سرمایهگذار دارد.

حجتالاسلام مصطفی پورمحمدی ظرفیت استان گلستان در همه زمینهها فوقالعاده است و هم از طبیعت استانهای شمالی و هم وسعت سرزمینی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سرمایهگذاریها که به دلیل وسعت کم در دیگر استانهای شمالی امکانپذیر نیست در استان گلستان به راحتی قابل توسعه است.

پورمحمدی تصریح کرد: این استان از لحاظ موقعیت، دسترسی و ارتباطات فوقالعاده است و به تولیدکنندگان امکان بسیاری را میدهد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید برای اینکه 18 هزار کارگر صنعتی و 800 واحد تولیدی در حد ظرفیتهای استان گلستان نیست ابراز داشت: برای ظرفیتهای خالی استان باید راهکار ارائه داد و مدیران استانی در این زمینه باید اهتمام جدی داشته باشند.

وی یادآور شد: بسیاری از سرمایهگذاران به دنبال موقعیتهای هستند که در این استان فراهم است و با این ظرفیتها میتواند در بخش جذب سرمایهگذار پیشرفت خوبی داشته باشد.

پورمحمدی با اشاره به توانایی استان در بخش کشاورزی اذعان کرد: با همه موقعیتهای که وجود دارد مخصوصا در بخش کشاورزی امید داریم با تدبیر مسئولان و مدیران استانی این استان بتواند در زمینه تولید به پیشرفت و توسعه بیشتری دست یابد./س

برچسب ها: پورمحمدی ، بازرسی ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.