فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: قاچاق کالا یکی از بسترها و زمینه‌های تزلزل نظام اشتغال و کارآفرینی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ولی کریمی امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پارس‌آباد افزود: در سال تولید ملی اگر می‌خواهیم ظرفیت‌های اشتغال را بالا ببریم باید به تولید داخلی بها داده و کمترین وابستگی را به واردات کالاهای خارجی داشته باشیم.

وی گفت: جلوگیری از قاچاق کالا و ارز خود مبنای توانمند کردن حوزه اشتغال و کارآفرینی داخلی است که ضرورت دارد مشکلات و نارسایی‌ها به حداقل رسیده و با هرگونه قاچاق کالا برخورد جدی شود.

کریمی یکی از مبادی ورود کالای قاچاق را گمرکات کشور به ویژه گمرک بیله‌سوار و مناطق مرزی پارس‌آباد اعلام کرد و افزود: نیروهای انتظامی و مرزبانی ما به جد با سودجویان و قاچاقچیان مبارزه می‌کنند به طوریکه در مناطق مرزی ما قاچاق سوخت و همچنین اجناس خارجی به صورت غیرقانونی به حداقل رسیده است.

فرماندار پارس‌آباد در ادامه با اشاره به طولانی بودن مرز مشترک شهرهای شمالی استان با کشور آذربایجان گفت: درست است که نمی‌توان در تمام این مناطق انسداد مرزی ایجاد کرد اما بهتر است در نهایت دقت و ظرافت برابر فرصت‌طلبان و قاچاقچیان ایستاد و اجازه نداد آنها در این زمینه سوءاستفاده‌هایی را داشته باشند./س 

برچسب ها: پارس ، آباد ، قاچاق ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.