رئیس شورای اسلامی شهر قم از تامين رفاه عمومی 14 روستای زلزله زده آذربایجان شرقی از سوی استان قم خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل ازروابط عمومي امور صنفي، توزيعي و خدماتي قم، سید محمد آتش‌زر گفت: حدود 300 روستا در این زلزله به صورت 100 درصد تخریب شد و سه شهر هم با آسیب‌های جدی مواجه شد به طوری که یکی از این شهرها باید به صورت کامل بازسازی شود.
آتش‌زر انجام فعالیت‌های فرهنگی برای زلزله‌زدگان را بسیار مهم دانست و افزود: مسائل فرهنگی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بوده که در زمینه‌های مختلف مورد توجه است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: دشمن در آذربایجان به صورت گسترده در حال فعالیت است و از همان روز اول با حضور در مناطق زلزله‌زده، اقدام به تخریب چهره دین و نظام کرده‌اند که خوشبختانه با حضور مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و بسیاری از مسئولان دیگر توطئه‌های دشمنان خنثی شد.
آتش‌زر با اشاره به برگزاری نشستی در قم برای کمک به زلزله‌زدگان با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه با توجه به کمک‌های دولت برای ساخت منازل مسکونی مقرر شد کمک‌های استان برای ساخت امکانات عمومی در 14 روستا صرف شود.
وي افزود: این امکانات عمومی شامل ساخت مسجد، مدرسه و مراکز بهداشتی می‌شود، در صورتی که کمک‌های مردمی فراتر از پیش‌بینی باشد، نسبت به ساخت این امکانات در دیگر روستاها هم تصمیمات لازم گرفته و مکان‌هایی که نیاز به این امکانات دارند مشخص می‌شود./س
برچسب ها: قم ، تامین رفاه ، چند روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.