مشاور مذهبی کاخ سفید قرار است در نشست ادیان مختلف در دانشگاهی در جنوب فیلیپین شرکت و با دانشجویان گفتگو کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، جاشوا دوبویس جوان 30 ساله ای است که از سوی اوباما رییس جمهور آمریکا به عنوان مدیر اجرایی دفتر امور مذهبی کاخ سفید انتخاب شده است. وی پیش از عهده دار شدن این سمت نیز سالها با اوباما همکاری می کرده است.

اکنون دوبویس برای آنچه که امریکا آنرا حل مسئله قاچاق انسان و گفتگو برای همکاری مشترک با سازمانها و رهبران مذهبی در فیلیپین می خواند، به مانیل سفر خواهد کرد. به نظر می رسد استفاده دولت امریکا از یک جوان سیاهپوست برای گفتگو با ادیان مختلف شرق آسیا، تلاشی برای جلب حمایت آنها و ارسال پالس های مثبت بشردوستانه توسط اشغالگر عراق و افغانستان در دهه اخیر باشد.



جی مارک برینکموئلر مدیر امور مذهبی در آژانس توسعه بین الملل آمریکا و ورونیکا زیتلین مشاور ارشد این آژانس در مبارزه با قاچاق انسان، دوبویس را در این سفر همراهی خواهند کرد. مشاور مذهبی کاخ سفید قرار است در نشست ادیان مختلف در دانشگاهی در جنوب فیلیپین شرکت و با دانشجویان گفتگو کند. وی همچنین در میز گردی در خصوص نقش گروههای مذهبی در صلح و توسعه شرکت می کند.



آمریکا با ارسال مشاور مذهبی خود به یکی از کشورهای متحد نظامی این کشور، تلاش خواهد کرد بدون برانگیختن حساسیت های رسانه ها و افکار عمومی، روابط خود را با این کشور که در نزدیکی آب های چین قرار دارد تقویت کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار