مشهد/ بازیکن خراسانی عضو تیم ملی بسکتبال؛

حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال برای شرکت در جام استانکویچ کشور ژاپن

بازیکن خراسانی عضو تیم ملی بسکتبال بزرگسالان کشور از حضور خود در اردوی این تیم برای شرکت در مسابقات جام استانکویچ کشور ژاپن که اواخر شهریور ماه جاری برگزار می شود، خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، صالح فروتن نیک با بیان این مطلب اظهار داشت: هفته گذشته طبق نظر سرمربی تیم ملی بسکتبال به همراه وحید دلیرزهان دیگر بسکتبالیست استان به دلیل عملکرد مطلوب در مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان آسیا به اردوی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان دعوت شدیم.

وی با اشاره به کسب عنوان سومی مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در هفته گذشته، اعلام کرد: با تصاحب این مقام توانستیم مجوز حضور در رقابت های جهانی کشور جمهوری چک در سال 2013 را بدست آوریم.

فروتن نیک شروع مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور را در آبانماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر پیشنهاداتی از تیم های دانشگاه آزاد تهران، تیم بسکتبال زنجان و پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) ماهشهر به منظور عقد قرارداد برای حضور در این لیگ را دارم.

یادآوری می شود: صالح فروتن نیک مقام های سومی و دومی سوپر لیگ بسکتبال کشور به ترتیب در دو فصل گذشته به همراه تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) ماهشهر را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی همچنین به عنوان بازیکن تیم ملی بسکتبال، قهرمانی مسابقات جوانان غرب آسیا در آبانماه سال گذشته در تهران، قهرمانی مسابقات جوانان غرب آسیا در فروردین ماه سال جاری در کشور لبنان و سومی رقابت های بسکتبال جوانان آسیا در هفته گذشته در کشور مغولستان را تجربه کرده است./س. 

برچسب ها: بسکتبال ، اردو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.