مستند" زمزمه زنده رود از توليدات صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري به مرحله‌ نهايي جشنواره‌‌ راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه ABU PRIZES 2012 كره جنوبي راه يافت.

مدیرصدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران شهرکردگفت: در بخش آثار تلويزيوني مستند "زمزمه زنده رود" تهيه شده در شبكه استاني سيماي جهان بين و تنها اثر مراكز استاني صدا و سيما می باشد كه به مرحله نهايي اين جشنواره راه يافته است.
حجت الله رحیم زاده با اشاره به این که این مستند در بخش جايزه چشم‌انداز داوري مي شودافزود: مستند 30 دقيقه اي "زمزمه زنده رود" به تهيه كنندگي ذوالفقار رفيعي، با نگاهي هنرمندانه از درون آب به جنبه هاي اقتصادي، اجتماعي، صنعتي و فرهنگي اين عنصر حياتي پرداخته است و تمام بخش هاي آن از سرچشمه هاي زاينده رود در رشته کوه هاي زردکوه بختياري تا باتلاق گاوخوني اصفهان از داخل آب تصويربرداري شده است.
وی گفت: از مجموع آثار ارسال شده از 18 كشور جهان به جشنواره ABU PRIZES كره جنوبي، 29 نامزد نهايي برنامه هاي تلويزيوني در هفت بخش و 25 نامزد برنامه هاي راديويي در شش گروه مختلف در مرحله پاياني رقابت مي كنند و شش محصول تلويزيوني و پنج برنامه‌ راديويي از منطقه آسيا و اقيانوسيه برگزيده خواهند شد.
كشورهاي عضو اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه از 11 تا 17 اكتبر (20 تا 26 مهر) امسال در اين نشست عمومي که در سئول کره جنوبي برگزار می شود، گردهم خواهند آمد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.