دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته است با منطقی روشن، گفتمان انقلاب‌اسلامی در تقابل با آمریكا و رژیم صهیونیستی را به گفتمان برتر ملت‌های منطقه تبدیل كند، به گونه‌ای كه به اذعان مبانی غربی میزان تنفر از آمریكا در مردم منطقه رو به فزونی است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، سعيد جليلي در دوازدهمين اجلاس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به سابقه رویكرد تقابلی آمریكا با انقلاب‌اسلامی در سه دهه گذشته گفت: ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه انقلاب‌اسلامی و مزیت‌های جمهوری‌اسلامی ایران در عرصه‌های سیاسی، ‌اقتصادی و علمی در منطقه و جهان آمریكا را منفعلانه وادار به طراحی فشارهای همه جانبه علیه ملت ایران كرده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به دستاوردهای جمهوری‌اسلامی ایران به ویژه در عرصه تثبیت اندیشه دینی به عنوان خواستگاه مطالبات مردم منطقه و نیز انزوای راهروی رژیم صهیونیستی در عرصه منطقه و جهان افزود: سایه اقتدار فراگیر جمهوری اسلامی ایران امنیت و ثبات را در منطقه حاكم کرده است.

وي با اشاره به اظهار نظر یكی از مقام‌های سابق عالی رتبه آمریكا مبنی بر اینكه خاورمیانه كلید تسلط بر دنیا است و  قلب خاورمیانه نیز ایران است، اظهار داشت: هر چند آمریكایی‌ها از هیچ گونه تهدید و فشاری علیه ملت ایران فروگذار نمی‌كنند ولی جمهوری اسلامی ایران توانسته است تا با منطقی روشن گفتمان انقلاب‌اسلامی در تقابل با آمریكا و رژیم صهیونیستی را به گفتمان برتر ملت‌های منطقه تبدیل كند، به گونه‌ای كه به اذعان مبانی غربی میزان تنفر از آمریكا در مردم منطقه رو به فزونی است.

 جليلي با اشاره به طراحی امریكا برای ساماندهی ظرفیت رژیم‌‌صهیونیستی برای تقابل جریان انقلاب‌ اسلامی و تاكید ظرفیت‌های آزاده شده در منطقه ناشی از بیداری اسلامی، تصريح كرد: امروز تدبیر برای بقای رژیم صهیونیستی به مهمترین چالش دولتمردان امریكایی تبدیل شده است.

وي با تقسیم كردن عمر رژیم صهیونیستی به دوره 30 ساله قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و دوره 30 ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 30 سال نخست دوره پیروزی‌ها و موفقیت‌های رژیم صهیونیستی در جنگ‌های 1948 و 1967 بوده اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی با عقب‌نشینی از سرزمین‌های اشغالی لبنان و شكست در جنگ‌های 33 روزه از سفارت لبنان و جنگ 22 روزه مقاومت فلسطینی امید برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی روبه افول است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاكید بر رسالت انقلاب‌اسلامی برای بهره‌گیری از توان امت اسلامی در مسیر تقابل با نظام سلطه خاطرنشان كرد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در قبال جریان بیداری اسلامی مبتنی بر محوریت اندیشه دینی تقویت مقاومت و تثبیت وحدت اسلامی است.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: اجلاس ، خبرگان ، جلیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار