رییس هیأت تکواندو خراسان رضوی از اعزام تیم های تکواندو خردسالان دختر و پسر استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمد فاطمی نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: رقابت های مذکور در بخش پسران و دختران رده سنی خردسال پایان هفته جاری در تهران برگزار خواهد شد و تیم های تکواندو استان به این مسابقات اعزام می شوند.

وی افزود: اوایل شهریورماه امسال نیز تیم تکواندو بزرگسالان استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد که متاسفانه نتایج قابل قبولی را کسب نکرد.

رییس هیأت تکواندو خراسان رضوی با اشاره به برگزاری 4 دوره مسابقات تکواندو قهرمانی استان خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون اظهار داشت: این رقابت ها در دو بخش آقایان و بانوان در تمامی رده های سنی برگزار شد و نفرات اول و دوم به اردوی تیم تکواندو استان فراخوانده شدند.

فاطمی نسب در ادامه درباره برگزاری مسابقات لیگ تکواندو قهرمانی استان، بیان کرد: طی روزهای پایانی این هفته، رقابت های لیگ داخلی تکواندو استان در بخش بانوان با عنوان جام نرجس با حضور 8 تیم از شهرستان های مختلف استان برگزار می شود.

ویافزود: هفته گذشته نیز هفته سوم و چهارم لیگ تکواندو قهرمانی استان در بخش آقایان با حضور 7 تیم دنبال شد.

رییس هیأت تکواندو خراسان رضوی برگزاری کلاس های داوری درجه 2 و درجه 3 بانوان و درجه یک و درجه 2 آقایان را از برنامه های آتی این هیأتذکر کرد. /س

برچسب ها: اعزام ، تکواندو ، خردسالان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.