رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلیجان از ساماندهی 3 هزار و 500 ورزشکار در پنج ماهه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ فرهاد عیسوند اظهار داشت: این تعداد ورزشکار در 25 هیئت ورزشی آقایان و 12 هیئت ورزشی بانوان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: در سال جاری رشته بازی‌های بومی و محلی و کشتی با کمربند در این شهرستان راه‌اندازی شده که با استقبال بسیار خوب جوانان همراه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دلیجان با اشاره به عملیات اجرایی پروژه سالن ورزشی بانوان شهرک امام رضا(ع) بیان داشت: پروژه سالن ورزشی بانوان شهرک امام رضا(ع) در زمینی به مساحت 800 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال در دست اقدام است.

عیسوند از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: توجه به زیرساخت‌ها به صورت جدی در دستور کار مدیریت ورزش و جوانان دلیجان قرار گرفته که خوشبختانه گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دلیجان با اشاره به استعداد بالای ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی این شهرستان ابراز داشت: اخیراً سه نفر از کشتی‌گیران این شهرستان به اردوی تیم استان دعوت شده‌اند که امید می‌رود با درخشش در مسابقات پیش‌رو موجب افتخار دلیجان شوند./آق

برچسب ها: دلیجان ، عیسوند ، ورزشکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار