نخستین نمایشگاه ملی خودروهای کلاسیک و آنتیک در مشهد به صورت رسمی افتتاح شد

مسئول اجرایی کمیته  خودروهای کلاسیک  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،گفت:این نمایشگاه که از ابتدای سال طرح های برپایی آن ریخته شد قرار بود در ابتدای تابستان سال جاری برگزار شود که به دلیل نبود اسپانسر در آن زمان این امر محقق نشد.

محمد اردمه در خصوص خودرو های شرکت کننده در این نمایشگاه  افزود: با همکاری دارندگان خصوصی و کمیته خودرو های  کلاسیک منتخبی از خودروهای کلاسیک، آنتیک و قدیمی در بهترین سالن نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: تعداد 50 خودرو آنتیک، کلاسیک و قدیمی در نمایشگاه وجود دارد که این خودروها نمونه ندارند یا این که جزء بهترین نوع در کشور هستند.

وی درباره تفاوت خودروهای کلاسیک و آنتیک افزود: خودروهای کلاسیک به خودروهای 30 تا 50 سال و خودروهای آنتیک به خودروهایی با عمر بیش از 50 سال اطلاق می شود.

اردمه افزود: در سال گذشته نمایشگاه خودرو کلاسیک در مجموعه پارکینگ الماس شرق مشهد داشتیم که طبیعتا، جایگاهش نمایشگاهی نبود و برای برگزارکنندگان جزء آزار مکانی، هوا و پارامترهای دیگر وجود نداشت.

وی گفت: وقتی شرایط محیا نباشد اطلاعاتی که باید رد و بدل شود از برگزارکنندگان نمایشگاه به مخاطب موفقیتی هم نخواهد داشت و با این تعمیق نخستین نمایشگاه ملی است که در خراسان رضوی شکل می گیرد.

گفتنی است: از 50 خودروی به نمایش گذاشته فقط چهار خودرو  از تهران می باشد و مابقی به مجموعه داران مشهدی تعلق دارد.

این نمایشگاه که از تاریخ 13 شهریور ماه در محل دایمی نمایشگاه های مشهد دایر است تا هفدهم همین ماه برای بازدید عموم ادامه دارد /س

برچسب ها: افتتاح ، نمایشگاه ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.