دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: حفظ قهرمان دشوارتر از کسب قهرمانی است واین کار مستلزم وجود امکانات است.

 محمدصادق پسندیده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار کرد: نتیجه گرفتن در مسابقاتی مانند المپیک و پارالمپیک یک روند چند ساله است که باید تمام شرایط برای کسب موفقیت ورزشکار آماده شود.

وی در خصوص شرکت نکردن اصفهانی ها درپارالمپیک، تصریح کرد: نمی‌توان تنها هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان را دخیل دانست و از سایر نهادها که هر یک به نوعی در این موضوع دست داشتند، عبور کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان با اشاره به اینکه نبود امکانات کافی و حمایت نشدن از لحاظ مختلف مهم‌ترین دلیل حضور نداشتن ورزشکاران اصفهانی در مسابقات پارالمپیک است، بیان داشت: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان 14 رشته ورزشی مختلف را زیرپوشش دارد و باید حمایت‌های بیشتری از این هیئت صورت بگیرد.

وی به حضور چند نماینده اصفهان در مسابقات پارالمپیک 2004 آتن اشاره کرد و افزود: همواره حفظ قهرمان دشوارتر از کسب قهرمانی است و حفظ قهرمانی نیز مستلزم وجود امکانات و شرایط است اما با توجه به شرایط فعلی این اهداف دست یافتنی نیست.

پسندیده با بیان اینکه هر شرایطی که توسط فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک اعلام شود، هیئت‌های استانی و ورزشکاران ملزم به رعایت آن هستند، تصریح کرد: در تاریخی که توسط فدراسیون برای آخرین مرحله انتخابی اعلام شده بود، دو ورزشکار اصفهانی نتوانستند شرکت پیدا کنند و در ادامه نیز با وجود رایزنی‌های هیئت فدراسیون با درخواست انتخابی مجدد موافقت نکرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.