نشست "بررسی تئاتر نوجوان و چشم اندازهای پیش رو" با حضور چهره های برترتئاتر و متخصصان تولید آثار نمایشی برای کودکان و نوجوانان، شنبه 18شهریور برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  و به نقل از روابط عمومی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ،نشست "بررسی تئاتر نوجوان و چشم اندازهای پیش رو" با حضور هنگامه مفید ،مریم کاظمی ، مجتبی مهدی و امیرمشهدی عباس از کارگردانان مطرح تئاتر وتلویزیون روز شنبه 18 شهریور در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.
این نشست که با توجه به رویکرد جشنواره نوزدهم وتوجه به تئاتر نوجوان طراحی شده قرار است وضعیت موجود تولید آثار نمایشی برای نوجوانان رابررسی و ضمن تشریح نیازها و راهکارهای مورد نیاز برای تولید آثار نمایشی ویژه گروه سنی خاص ، چشم اندازی از آینده این هنر تصویر کند.

در این نشست که با حضور هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان ، برگزار کنندگان نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و منتقدان و خبرنگاران این حوزه برگزار می شود ، رضا آشفته ، نویسنده و منتقد تئاتر اجرای جلسه را برعهده خواهد داشت.
نشست "بررسی تئاتر نوجوان و چشم انداز های پیش رو" روز شنبه 18 شهریورساعت 17 در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، کودک ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار