استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید هیچگونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و پذیرش طرح های كارآفرینی در تمام حوزه ها در این استان وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، سید 'حسین صابری' روز پنجشنبه در نشست كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری كهگیلویه و بویراحمد افزود: تا هنگامی كه افراد جویای كار و متقاضیان طرح های كارآفرینی در این استان وجود دارد می بایست تسهیلات مورد نیاز به آنان اعطا شود و هیچ بهانه ای در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی بر لزوم تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانك های عامل كهگیلویه و بویراحمد تاكید كرد.

صابری بیان كرد: بر روند اعطای تسهیلات اشتغالزایی و نحوه اجرای طرح های كارآفرینی در نقاط مختلف كهگیلویه و بویراحمد نظارت دقیق و مستمر شود.

وی اظهار داشت: استانداری كهگیلویه و بویراحمد در زمینه ایجاد اشتغال آماده هرگونه همكاری و تعامل در چارچوب قانون با بخش خصوصی است و دستگاه های مختلف اجرایی استان نیز ملزم به چنین امری هستند.

صابری عنوان كرد: فرصت های اشتغالزایی متعددی در حوزه های مختلف در كهگیلویه و بویراحمد وجود دارد كه می بایست شناسایی و مورد استفاده قرار گیرند زیرا تحقق این امر مهم آثار و نتایج مثبتی بدنبال دارد.

وی ابراز داشت: دولت تاكید فراوانی بر ایجاد اشتغال و كاهش نرخ بیكاری بویژه در استان های كمتر توسعه یافته دارد و می بایست متولیان امر در كهگیلویه و بویراحمد از این فرصت ارزنده استفاده كنند.

صابری افزود: خبرنگاران، رسانه های ارتباط جمعی و مطبوعات محلی كهگیلویه و بویراحمد برای ترویج روزافزون فرهنگ كار و كارآفرینی و بیان مزایای مشاغل غیردولتی نسبت به مشاغل دولتی اطلاع رسانی كنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.