مدير کل حمل و نقل و پايانه هاي استان البرز گفت: تلفات ناشي از حوادث رانندگي طي ماههاي فروردين تا آخر تيرماه سال جاري در جاده هاي اين استان 31 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش يافت.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران  از از پايگاه خبري پليس ، محمد جواد عطرچيان افزود: با توجه به کاهش آمار تلفات ناشي از حوادث رانندگي، استان البرز رتبه دوم کاهش تصادفات برون شهري را در کشور کسب کرد.
وي ادامه داد : طي اين مدت استان البرز در مجموع تلفات حوادث رانندگي در جاده هاي برون شهري و روستايي از کاهش 27 درصدي برخوردار بوده است.
 عطرچيان گفت: اجراي طرحهاي ايمن سازي و نصب دوربين هاي ثبت تخلفات رانندگي از عوامل کاهش تصادفات جاده اي در استان البرز است .
وي با بيان اينکه سال گذشته نيز استان البرز رتبه سوم کاهش تصادفات را درکشور به خود اختصاص داده بود، گفت: به رغم حجم تردد بالا در محورهاي استان خوشبختانه با همکاري مردم و تلاش دست اندرکاران و نهادهاي فعال در حوزه ايمني جاده اي مانند اداره کل راه و شهرسازي، پليس راه، سازمان هاي امدادي و .... و حمايت مسئولان استاني آمار تصادفات و تلفات ناشي از آن کاهش يافته است.
مدير کل حمل و نقل و پايانه هاي استان البرز ابراز اميدوراي کرد با ادامه اين روند و همکاري بيشتر مردم در آينده اي نزديک شاهد کاهش بيشتر آمار حوادث در اين بخش باشيم ./ف

برچسب ها: تلفات ، حوادث ، رانندگی ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار