وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عملکرد رسانه‌های کشور در برگزاری موفق اجلاس غیر متعهدها بسیار موثر بود که همکاری، همدلی و وفاق آنان جای تشکر و قدردانی دارد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید محمد حسینی تصریح کرد: اصحاب رسانه‌های کشور زمانی که منافع ملی مطرح باشد همدل و همراه، اختلافات سلیقه‌ای را کنار گذاشته و از مصالح نظام با تمام توان دفاع می‌کنند که این یکی از ارزشمندترین خصلت‌های رسانه‌های کشور است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در این موفقیت بزرگ سهیم هستند و امیدوارم در دیگر امور داخلی هم به منافع ملی بیشتر توجه کرده و مصالح نظام را مدنظر قرار دهند تا شاهد موفقیت‌های بزرگتر باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه کشورمان در شرایط نبرد همه جانبه با نظام سلطه است، مجددا از رسانه‌ها خواست تا با ادامه دادن تجربه وفاق و همدلی اجلاس نم، بر انسجام و وحدت ملی بیفزایند و از خدشه دار شدن آن جلوگیری کنند.

حسینی در عین حال تصریح کرد: با توجه به این تجربه ارزشمند فکر می‌کنم در آینده مشکلات کمتری داشته باشیم و هر چه به زمان انتخابات ریاست جمهوری آینده نزدیک‌تر می‌شویم انتظارات از رسانه‌ها بیشتر می‌شود.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار