مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران، در پی درج اخبار و گزارش هایی نادرست درباره ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان تیم ملی فوتبال در برخی جراید ورزشی، جوابیه ای در اختیار سایت رسمی فدراسیون فوتبال قرار داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ خسرو والی زاده، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران، در پی درج اخبار و گزارش هایی نادرست درباره ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در برخی جراید ورزشی، جوابیه ای را در اختیار سایت رسمی فدراسیون فوتبال قرار داد.

متاسفانه یک روزنامه ورزشی که روز پنجشنبه شانزدهم شهریور ماه 91 منتشر شده ، در فاصله پنج روز تا بازی حساس با لبنان، مطالبی را با تیترهایی روی جلد و صفحات داخل درباره تیم ملی به چاپ رسانده که هیچکدام مطابقت ندارد و باردیگر این سوال مطرح می شود که چه لزومی بر انتشار چنین مطالب کذبی در این برهه زمانی حساس برای تیم ملی است و چه اهدافی در پشت آن نهفته است؟

این روزنامه در شماره روز پنجشنبه خود به چاپ تیترهایی درباره اینکه "نکونام مانع مصاحبه شجاعی با این روزنامه شد" و یا "به ملی پوشان گفته اند اگر مصاحبه کنید خط می خورید!!" پرداخته است. در صفحه 8 همین شماره این روزنامه مطلبی با عنوان "روزه سکوت یا اجبار به سکوت" چاپ شده که کاملا نادرست است و تکذیب می شود.

جواد نکونام در این باره گفته است به هیچ عنوان مانع مصاحبه مسعود شجاعی نشده و خود شجاعی لازم ندیده که مصاحبه کند. نکونام تاکید کرد که هیچگاه به هیچکدام از بازیکنان نگفته که مصاحبه نکنند اما تاکید می کرد که در اردوی تیم ملی زمانی که بازیکنان درحال استراحت هستند، تماس رسانه ها با اتاق بازیکنان عمل صحیحی نیست.

در بخش دیگری از این مطلب به نقل از یکی از ملی پوشان آمده که:" مدیا آفیسر تیم ملی به او گفته اگر مصاحبه کنید از تیم ملی خط می خورید!!" فقط برای اطلاع هواداران واقعی تیم ملی می گویم که در اردوی تیم ملی هیچکس به هیچ بازیکنی چنین حرفی نزده است. نکته پایانی هم درباره پاسخ ندادن مدیا افیسر به تماس های تلفنی است. بنده در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی کلیه همکاران در همه رسانه ها هستم. شاهدان این سخن بسیارند که لازم نمی بینم نام ببرم زیرا "گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله من آنچه البته به جایی نرسد فریاد است".

در پایان، مجموعه تیم ملی از رسانه هایی که بدون حب و بغض و در راستای حمایت از تیم ملی گام برمی دارند قدردانی می کند و انتقادهای سازنده آنان را با گوش جان می پذیرد. ذکر این نکته نیز ضروری است که عزم همه اعضای تیم ملی برای صعود به جام جهانی جزم است و به یاری خداوند و تلاش بازیکنان، کادر فنی، فدراسیون ، کلیه دست اندرکاران تیم ملی و حمایت هواداران واقعی تیم ملی و رسانه های بی غرض این اتفاق خواهد افتاد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار