يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر كه قصد داشتند 20 كيلو گرم ترياك را با جاسازي در بطري هاي نوشابه و در باك خودرو قاچاق كنند، دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان زنجان در اين باره گفت:با كار اطلاعاتي پليس اين باند كه در پوشش خانوداه اقدام به ترانزيت مواد مخدر به استان هاي همجوار مي كرد، شناسائي شد.
سرگرد مختار شير محمدي افزود:اين باند با دو دستگاه خودرو و در پوشش خانواده و با شيوه جديد و پيچيده اقدام به قاچاق مواد مخدر مي كردند.
وي ادامه داد:اين قاچاقچيان ، مواد مخدر را در بطري هاي نوشابه ريخته و پس از پلمپ به صورت ماهرانه در قسمت باك خودرو  جاسازي و از شرق كشور به استان هاي همجوار ترانزيت مي كردند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تصريح كرد: با چندين روز رصد محورهاي مواصلاتي، ماموران موفق شدند اعضاي اين باند را در محور زنجان – تبريز شناسائي و دستگير كنند كه از جاسازي بسيار ماهرانه اين سوداگران مرگ 20 كيلو گرم ترياك كشف و ضبط شد.
وي گفت: دو مرد ، يك زن و دو بچه كه از اعضاي يك خانواده بوده و دو مرد نيز كه آن ها برادر هم بوده تشكيل دهنده اعضاي اين باند تهيه و توزيع مواد مخدر بودند كه دستگير و باند مذكور متلاشي و دو دستگاه خودرو نيز از قاچاقچيان كشف شد./ف
برچسب ها: تریاک ، نوشابه ، بطری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار