نماينده اروميه ضمن مخالفت با جدول 12 در قانون سالانه بودجه کشور خواستار حذف اين جدول شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگارن؛  نادر قاضي پور نماينده اروميه در صحن علني امروز ( يکشنبه 19 شهريورماه) در مخالفت با جدول 12 در قانون بودجه سالانه کشور مخالفت کرد.

قاضي پور ضمن مخالفت با جدول 12 گفت: انصاف است مبالغي از بيت المال بدون حساب وکتاب در اختيار معاونت نظارت راهبردي رئيس جمهور قرار بگيرد تا بدون هيچ حساب وکتابي وتنها از طريق رابطه در اختيار افراد حقيقي و حقوقي قرار دهد.

وي در ادامه گفت:‌آيا در شرايط فعلي که هموطنان ما در مراکز زلزله زده آذربايجان در ارتفاعات کوهستاني اين منطقه از سرما مي لرزند  بيت المال را بدون  حساب و کتاب حيف و ميل کنيم؟ آيا بايد به حقوق کرگران که به صورت امانت در اختيار ما قرار گذاشته شده است بايد خيانت کنيم.

نماينده اروميه همچنين تصريح كرد: اعتبارات جدول 12 که به عنوان بيت المال شاخته مي‌شود بايد در اختيار کساني قرار بگيرد که مستحق دريافت آن هستند.

قاضي پور خاطر نشان کرد: پرداخت اعتبارات تحت عنوان جدول 12 به افراد حقيقي و حقوقي که هيچ گونه نظارتي بر آن نمي‌شود برخلاف عقل، منطق وقانون بوده و بايد از آن جلوگيري شود.

وي افزود: در جاهاي حساس به اعتبارات زيادي لازم داريم که بايد به اين موضوع رسيدگي شود نه اينکه اين اعتبارات با عنوان جدول 12 حيف و ميل شود.

قاضي پور در انتها از نمايندگان خواست با موافقت با حذف جدول 12 از قانون بودجه به اجراي عدالت کمک کنند.

انتهاي پيام/ب2

برچسب ها: بیت المال ، بودجه ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار