مركز هدایت عملیات بحران اورژانس كشور اعلام كرد: حوادث وي‍ژه ترافیکی در هفته گذشته 919 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، مركز هدایت عملیات بحران اورژانس كشور گفت: در 155 حادثه ويژه رخ داده طی هفته گذشته كه منجر به اعزام 327 آمبولانس و بیش از 650 تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث شد. نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، 919نفر را جهت دریافت مراقبت های تخصصی بیشتر به مراكز درمانی منتقل کردند.

بنا بر این گزارش، مهم ترین حادثه ویژه ترافیكی هفته گذشته، تصادف  دوپرايد در محور جويبار  نظيركلا بود که درساعت 21:54، 17شهریور ماه رخ داد. که  بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس اورژانس پيش بيمارستاني مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی همدان به محل اعزام شد. اولين آمبولانس پس از8 دقيقه به محل حادثه رسيد و  تکنسین های اورژانس 115پس از ارائه اقدامات اوليه و تخصصي فوريتهاي پزشكي به 8 مصدوم آنها را جهت دریافت مراقبت های بیشتر  به بيمارستان امام خمینی  منتقل کردند. خوشبختانه با حضور به موقع و اقدامات پزشکی مناسب تیم های امدادی اورژانس 115 این حادثه،  فوتی در برنداشت.

مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس كشور جهت پیشگیری از حوادث ترافیکی به رانندگان توصيه کرد: در هنگام سفر ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ، صحبت با تلفن همراه، صحبت کردن با سرنشينان و همچنين خوردن و آشاميدن خودداري كنند.

این مرکز از هموطنان خواست در صورت بروز تصادفاتی که منجر به آسیب های انسانی شده است با شماره ی اورژانس (115) تماس گرفته و از لطمات جبران ناپذیر جانی پیشگیری کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار