ششمین دوره آمادگی آزمون لیسانس به پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به کار می‌کند.

دکتر پیمان کیهان، مدیر گروه آموزشی تحصیلات تکمیلی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی  تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: داوطلبان مقطع کارشناسی در رشته‌ی پزشکی و داروسازی می‌توانند در کلاس‌های آموزشی از تاریخ 6/25 تا 8/10 شرکت کنند که آزمون کلاس‌های فوق در اسفند ماه برگزار می‌شود.

شرکت در این دوره‌ها محدود به فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط نیست، بلکه افراد با لیسانس‌های هنر و علوم انسانی نمیتوانند در این دوره‌ها شرکت کند.

وی تصریح کرد: امکان ورود به این دوره‌ها برای فارغ‌التحصیلان دیگر رشته‌ها نظیر تمامی لیسانس‌های فنی مهندسی،‌ علوم پایه تجربی به رشته‌ پزشکی و لیسانس‌های شیمی کاربردی و محض بیولوژی به رشته داروسازی می‌باشد.

کیهان خاطر نشان کرد: مزایای این دوره امکان تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان برترین دانشگاه کشور در حوزه پزشکی است که داوطلبان بعد از موفقیت در این دوره‌ها و آزمون مربوطه می‌توانند به صورت رایگان در رشته‌ پزشکی این دانشگاه به عنوان دانشجوی سال دوم ادامه تحصیل دهند.

وی تصریح کرد: به دلیل استقبال زیاد داوطلبان و وجود ظرفیت محدود پذیرش از داوطلبان آزمون تعیین سطح گرفته می‌شود و داوطلبان با کسب حداقل نمره قبولی می‌توانند در این دوره‌های آموزشی حضور یابند .

کیهان افزود: مدرک فارغ‌التحصیلی داوطلبان برای ثبت نام در این دوره‌های آموزشی لازم می‌باشد و باید معدل مقطع کارشناسی متقاضی بالاتر از 16 و معدل کل دیپلم آنها بالاتر از 18 باشد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس‌ها در روزهای آخر هفته،‌افزود: این امکان برای متقاضیان شهرستانی نیز فراهم میشود تا در این دوره‌ها حضور یابند و علاوه بر این به دلیل استقبال زیاد شهرستانی ها در تلاش هستیم تا این دوره‌ها را در بعضی از شهرهای بزرگ از جمله شیراز، اصفهان و تبریز نیزبرگزار نماییم.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در دوره‌های آموزشی می‌توانند با شماره تلفن‌های 7-88993575 تماس و یا به سایت http://jdtums.ac.ir مراجعه کنند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار