وزير كشور گفت: ‌انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري خرداد سال آينده به شكل نيمه رايانه‌اي و نيمه سنتي برگزار مي‌شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور مصطفي محمدنجار وزير كشور در حاشيه سفر به اردبيل با بيان اينكه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و همچنين ميان‌دوره‌اي مجلس و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا 24 خرداد ماه سال آينده برگزار مي‌شود، گفت: با توجه به توافقي كه با شوراي نگهبان داشتيم 24 خرداد براي برگزاري اين انتخابات تعيين شده و ما تمهيدات لازم را براي برگزاري با شكوه اين انتخابات تدارك مي‌بينيم.

وي در ادامه به سنگيني انتخابات 24 خرداد در سال آينده اشاره كرد و افزود: وزارت كشور يك وظيفه و رسالت سنگيني را در برگزاري مطلوب، شايسته و همراه با آرامش و اطمينان خاطر احساس مي‌كند تا در يك فضاي سالم رقابتي اين انتخابات در شأن نظام اسلامي برگزار شود.

وزير كشور همچنين خاطرنشان كرد: ما دوست نداريم از هم‌اكنون فضاي كشور فضاي انتخاباتي شود و آرام وظيفه قانوني و ذاتي خود را براي برگزاري يك انتخابات شكوهمند انجام مي‌دهيم.

محمدنجار اضافه كرد: وزارت كشور بر اساس جدول و زمان‌بندي تعيين شده سعي مي‌كند انتخابات رياست جمهوري، شوراها و ميان‌دوره‌اي مجلس را به شكل منسجم و در بهترين شرايط برگزار كند.

وزير كشور در مورد رايانه‌اي برگزار شدن اين انتخابات بيان كرد: ما همچون انتخابات مجلس شوراي اسلامي بخشي از شكل انتخابات را به طريق سيستم رايانه‌اي انجام مي‌دهيم و بخشي را نيز به صورت سنتي خواهيم داشت ولي سعي مي‌كنيم روند را به سمتي پيش ببريم تا در سال‌هاي آتي برگزاري انتخابات به شكل رايانه‌اي كامل باشد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار