عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: براي برگزاري هر چه باشكوه‌تر انتخابات و به ميدان آمدن تمامي نيروها بايد مثلث انتخاباتي ناطق، هاشمي و خاتمي تشكيل شود.

محمدرضا خباز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره كانديداتوري هاشمي‌رفسنجاني در انتخابات آتي رياست‌جمهوري گفت: هاشمي‌رفسنجاني فردي فرا جناحي است و به هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب علاقمند است.

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي ادامه داد:‌ هاشمي نه به معناي كامل اصولگرا است و نه اصلاح‌طلب؛ بلكه مجموعه نيروهاي اصولگرا و اصلاح‌طلب معتدل را قبول دارد و با آنان در ارتباط است.

وي با بيان اينكه انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم انتخاباتي عادي و معمولي نخواهد بود، اظهار داشت: بايد همه افرادي كه دل در گرو سربلندي نظام جمهوري اسلامي دارند فعالانه وارد جريان انتخابات شوند چرا كه انتخابات آتي سرنوشت‌ساز است و مي‌تواند اميد دشمنان را به نااميدي تبديل كند.

خباز با اشاره به تشكيل مثلث انتخاباتي هاشمي، ناطق و خاتمي، افزود: براي برگزاري هر چه باشكوه‌تر انتخابات و به ميدان آمدن تمامي نيروها بايد مثلث انتخاباتي ناطق، هاشمي و خاتمي تشكيل شود.

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي مدعي شد: هاشمي رفسنجاني، ناطق و خاتمي تجربه مديريت در سطوح عالي را دارند و هاشمي به عنوان فردي فرا جناحي، ناطق به عنوان اصولگرايي معتدل و خاتمي هم به عنوان اصلاح‌طلبي معتدل در روئوس اين مثلث حضور خواهند داشت.

 وي تاكيد كرد: به نظرم اگر هاشمي چنين نقشي را بر عهده بگيرد شايستگي و وجاهت بيشتري خواهد داشت.

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي خاطر نشان كرد:‌ ممكن است از ميان اين سه نفر، كانديداي رياست جمهوري هم انتخاب شود اما اين مسئله بايد براساس اتفاق نظر آنان باشد.

انتهاي پيام/


برچسب ها: هاشمی ، کاندیداتوری ، ناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار