فرمانده انتظامي شهرستان پيشوا با اشاره به دستگيري 9 شرور سابقه دار ، ازاستمرار طرح امنيت اجتماعي و برخورد قاطع با اراذل و اوباش خبر داد.

از پايگاه اطلاع رساني پليس ، فرمانده انتظامي شهرستان پيشوا در بيان جزئيات اين خبر گفت : مأموران انتظامي کلانتري مرکزي با دريافت گزارشي از مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني براينکه تعدادي از افراد شرور با يکديگر درگير و باعث ايجاد ناامني براي شهروندان شده اند، بلافاصله با توجه به حساسيت موضوع اکيپي از ماموران به محل اعزام شدند.
سرگرد آدينه وند اضافه کرد: در تحقيقات اوليه پليس ، دو اراذل واوباشي که طي اين درگيري در بيمارستان بستري شده بودند شناسايي ومورد بازجوئي قرار گرفتند که مشخص شد، آنان بهمراه 2 نفر از دوستانشان در حال بازگشت از مراسم عروسي ، به عمد با يکدستگاه موتورسيکلت با 3 راکب برخورد کرده که در نتيجه آن موتورسيکلت واژگون و هر 7 متهم با يکديگر درگير که پس از مصدوميت دو نفر از آنان ، ساير متهمان متواري مي شوند.
وي تصريح کرد: با شناسائي منازل وپاتوق اراذل واوباش طي چند مرحله کار اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت سرانجام تمامي متهمان فراري که داراي سوابق متعددي از قبيل شرارت ، ،نزاع و عربده کشي با سلاح سرد بودند ، دستگير و با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.
اين مقام مسئول در ادامه از دستگيري 2 شرور ديگر در حاشيه شهرک هاي اقماري خبرداد و عنوان داشت : در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان ، مأموران حين گشت زني در حاشيه يکي از شهرک هاي اقماري 2 نفر از اراذل واوباش که قصد قدرت نمايي و ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان را داشتند را دستگير و به مراجع قضايي منتقل کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان پيشوا ، در پايان با تشکر از همکاري و تعامل خوب مردم با پليس ، خواستار تداوم همکاري آنها با پليس شد تا منطقه از لوث وجود چنين افرادي پاکسازي شود./ف
 

برچسب ها: شرور ، سابقه دار ، پیشوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار