قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهر‌سازی استان اردبیل گفت:‌ تا پایان امسال پیش‌بینی شده بیش از 19هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ علی حیدری امروز در جلسه شورای مسکن استان افزود: در بخش خود مالکین مشکلی از بابت ساخت و دریافت تسهیلات بانکی نداریم و در مجموعه‌های تعاونی با برخی مشکلات روبرو هستیم که مهمترین آن کمبود آورده متقاضیان و بی‌رغبتی آنها به پرداخت کامل مبلغ مورد نظر است که عده‌ای احساس می‌کنند باید با سه، چهار میلیون تومان صاحب مسکن شوند.

وی با بیان اینکه تا هفته دفاع مقدس 10 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل آماده افتتاح می شود گفت: ما در یک زمان‌بندی مشخص 5 هزار واحد در فصل بهار، 5 هزار واحد در فصل تابستان، 4 هزار واحد در فصل پاییز و 5 هزار واحد نیز در فصل زمستان تکمیل کرده و در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار می‌دهیم.

حیدری همچنین با برشمردن طرحهای آماده افتتاح در هفته دفاع مقدس نیز افزود: در اردبیل یک هزار و 688 واحد، در نمین 410 واحد،992 واحد در مشگین شهر، در خلخال 124 واحد و در پارس‌آباد نیز 500 واحد افتتاح می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت‌های خدمات‌رسان به تعهد خود عمل می‌کنند، گفت:‌ ما بر اساس تعهدی که دادیم در مهلت مقرر قرار است به صورت کامل طرحهای مسکن مهر افتتاح شود و اجازه نمی دهیم طرحهای ناقص و نیمه تمام تحویل مردم شود/ع.

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.