پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازی بسیار حساسی مقابل لبنان داریم.

محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی بازی بسیار حساسی مقابل لبنان دارد هر 2 تیم نیاز به 3 امتیاز این دیدار دارند و امیدوارم در بیروت شرایط به نفع ما رقم بخورد چون فوتبال ما بالاتر از لبنان است و توانایی پیروزی در این دیدار را داریم بازیکنان تیم ملی در بازی تدارکاتی مقابل اردن انگیزه بازی رسمی را نداشتند اما امیدوارم مقابل لبنان با انگیزه بالایی بازی کنند.

وی افزود: تیم ملی عصاره فوتبال ما است و امیدوارم کی روش نهایت استفاده را از پتانسیل و توانایی های فوتبال ما ببرد تا بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

او در ادامه گفت: در حال حاضر سانتر از جناحین و بازی مستقیم تاکتیک اصلی تیم ملی ما است و امیدوارم بازیکنان در ارائه این تاکتیک موفق عمل کنند اما برای آینده باید نگاه ما به نحوه روش تیم ملی عوض شود چون اگر با همین نگاه به جام جهانی برویم، چیزی جز زنگ تفریح برای تیم های دیگر نخواهیم بود.

وی افزود: توقع ما از کی روش که مربی بزرگی است و در تیم های مطرح دنیا کار کرده و تجربیات زیادی هم دارد متفاوت بودن است متأسفانه تیم ملی تنها از تاکتیک بازی مستقیم استفاده می کند که ارائه چنین روشی برای فوتبال ما چندان مطلوب نیست.

زادمهر در پایان گفت: تیم ملی شرایط بسیار حساس در حال حاضر دارد و الان باید از تیم ملی و کارلوس کی روش استفاده کنیم اما در آینده فدراسیون فوتبال باید اتاق فکر فنی برای تیم ملی تشکیل دهد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار