معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: بر اساس آخرین ارزیابی‌ها میزان جرایم و تخلفات در بین نیروهای مسلح 25 درصد کاهش یافته است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام محمد مصدق ديروز در همایش مجمع پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح در اردبیل افزود: بر اساس کار تطبیقی انجام شده ارتکاب به جرم نیروهای مسلح قابل مقایسه با جامعه عمومی نیست و این نتیجه سلامت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح موضوع همایش پیشگیری از وقوع جرم امسال را بررسی علل ارتکاب جرایم مالی در نیروهای مسلح برشمرد و افزود: در بررسی پرونده‌ها مشکل خاصی در این زمینه در بین نیروهای مسلح مشاهده نشده و تعداد پرونده‌های ما نیز در حد این همایش نیست اما ضروری دیدیم که ابعاد این موضوع را در بین نیروهای مسلح که احتمال وقوع آن خطرناک به نظر می‌رسد گوشزد کنیم.

مصدق با بیان اینکه در یک اقدام پیشگیرانه سعی شده است تا از وقوع جرایم آن هم در بین نیروهای مسلح پیشگیری شده و هدف‌گذاری‌ها به سمت سلامت‌سازی تمام نیروهای مسلح باشد، گفت: جرایم مالی و اقتصادی در دنیا از مهمترین مباحثی است که گاه تبلیغات منفی نیز به واسطه آن دامنه‌دار‌تر می‌شود.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع افزود: راهکاری که مسئولان نیروهای مسلح ارائه می‌کنند باید راهکارهای عملی و به دور از هرگونه کلی‌گویی باشد چرا که بعد از 15 سال تجربه برگزاری چنین همایش‌هایی ارائه پیشنهاد کلی به درد نمی‌خوردب/.

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، جرایم ، در ، نیروهای ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.