سخنگوی شهردار تهران گفت: شهرداری تهران با برگزاری نخستین جشنواره زنان و حمایت از تولیدات ملی اقدام به ارائه محصولات مراکز مهارت آموزش کوثر و امور بانوان شهرداری تهران کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید هادی ایازی در حاشیه برگزاری نمایشگاه که صبح امروز در بوستان گفتگو کار خود را آغا زکرد افزود: شهرداری تهران اولین گام را برای بانوان در حوزه ایجاد کاربرمشاوره های شغلی از طریق خانه های محلات انجام داده است و در گام بعدی اقدام به راه اندازی 200 خانه کار آفرینی در سطح تهران برای شهروندان بانوان و آقایان کرده است.

وی تصریح کرد: مراکز مهارت آموزی کوثر در حال حاضر بالغ بر 150 عضو دارد و وظیفه اصلی آن بحث آموزش به زنان سرپرست خانوار می باشد.

وی با اشاره به اینکه ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار نیز دغدغه مهارت آموزی را به بانوان سرپرست خانوار را دارد افزود: هم اکنون قریب به 16هزار خانواده تحت پوشش این ستاد قرار گرفته است ، اما ظرفیت هایی که ایجاد شده این رقم ثابت باقی نمی ماند و این توانایی را پیدا می کند که خودشان یک کارگاه تولیدی داشته و به عنوان تولید کننده داشته باشند.

وی همچنین از برگزاری این جشنواره تا سی ام شهریور ماه در بوستان گفتگو خبر داد و گفت: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه ماحصل تلاش این زنان می باشد .

وی خاطر نشان کرد: بانوان می توانند با مراجعه به این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز خود را با 50 تا 25 درصد تخفیف تهیه کنند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار