تدوین سند راهبردی فرهنگی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در دستور کار قرار گرفت .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس دبیر ستاد اقامه نماز و امور روحانیون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از تدوین سند راهبردی فرهنگی این سازمان توسط متخصصان حوزه و دانشگاه تا پایان سال جاری خبر داد.
سعید ملاحسنی امروز در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر کشور که در شیراز در حال برگزاری است، گفت: سند راهبردی فرهنگی سازمان ، راهبرد فرهنگی 10 ساله سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای کل کشور را برنامه‌ریزی می‌کند.
دبیر ستاد مسابقات قرآن کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای کشورگفت: ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای در سال‌های آینده برنامه‌های فرهنگی خود را بر اساس این سند برنامه‌ریزی کرده و پیش می‌برند.
ملاحسنی در مورد این دوره از مسابقات قرآنی تصریح کرد: نخستین دوره مسابقات قرآنی کارکنان ادارات فنی و حرفه‌ای در سه مرحله برگزار شده و اکنون در حال برگزاری مرحله کشوری آن در شیراز هستیم.
دبیر ستاد مسابقات قرآن کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای هزینه اجرای این مسابقات در هر استان را 3 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در سند راهبردی فرهنگی پیش‌بینی کرده‌ایم که این مسابقات را در سطح بین‌المللی بین کشورهای اسلامی که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دارند، برگزار کنیم.
نخستین دوره کشوری مسابقات قرآنی کارکنان ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای با حضور 130 نفر از برترین‌های استان‌های کشور در شیراز در جوار حرم مطهر احمدبن موسی شاه‌چراغ (ع) در حال برگزاری است . /ع

برچسب ها: سند ، راهبردی ، فنی ، حرفه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.