سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان گفت: تاكنون با خاتمي به صورت رسمي رايزني‌هاي صورت گرفته نشده است و در بحث‌هاي درون تشكيلاتي پس از بحث و تبادل نظر براي كانديداتوري عارف اجماع كامل صورت گرفته نشده است.

مجيد محتشمي سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معرفي كانديداي احتمالي از سوي جبهه اصلاحات براي انتخابات آتي رياست جمهوري آتي، اظهار داشت:‌ در حال ارزيابي افرادي كه احتمال كانديداتوري و يا اينكه به شخصه اعلام آمادگي داشته‌اند در انتخابات شركت كنند، هستيم.

وي تصريح كرد: پس از بررسي‌ها در جبهه اصلاح‌طلبان و شناسايي فرد مورد نظر خود تا عيد غير خم اين شخص را از ميان 5 كانديداي احتمالي خود معرفي خواهيم كرد.

محتشمي با بيان اينكه كانديداي احتمالي جبهه اصلاحات كواكبيان و خاتمي خواهند بود، افزود: تاكنون با خاتمي به صورت رسمي رايزني‌هاي صورت گرفته نشده است و در بحث‌هاي درون تشكيلاتي پس از بحث و تبادل نظر براي  كانديداتوري عارف اجماع كامل صورت گرفته نشده است.

وي ادامه داد: با برخي از احزاب اصلاح‌طلب خارج از جبهه اصلاح‌طلبان براي معرفي يك شخص واحد رايزني‌هايي صورت گرفته كه اگر برخي گروه‌هاي تندرو در اصلاحات مجال اين را بدهند به يك اجماع كلي خواهيم رسيد.

محتشمي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا طرح مناسك ملاك اجماع اصلاح‌طلبان خواهد بود يا خير، اظهار داشت:‌ طرح مناسك ريشه در اجماع و ايجاد وحدت ميان طيف اصلاحات را دارد و سعي شده در قالب اين طرح به يك كانديداي واحد دست يابيم.

سخنگوي جبهه اصلاح طلبان، خاطرنشان كرد: براي رسيدن به اجماع براي كانديداي احتمالي كواكبيان ميان جبهه اصلاح‌طلبان و شوراي هماهنگي مشكلي نخواهد بود زيرا برخي تشكل‌هاي خارج از جبهه اصلاح‌طلبان بر روي وي اجماع داشته اگرچه وي تنها كانديداي احتمالي است.

انتهاي پيام/س2


 

برچسب ها: محتشمی ، کاندیدا ، احتمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار