رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: دو نوجوان آبادانی در جشنواره جوان خوارزمی موفق به کسب مقام برتر شده و خود را در کشور مطرح کردند.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛حبیب‌الله رمضانی اظهار کرد: 301 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان آبادان با شرکت در مسابقات و جشنواره‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اقامه نماز و علمی استان خوزستان موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

وی افزود: تا ماه گذشته 24 دانش‌آموز آبادانی موفق به کسب رتبه‌های برتر در مسابقات مختلف کشوری شده بودند اما امروز دو نوجوان از منطقه در جشنواره جوان خوارزمی موفق به کسب مقام برتر شده و خود را در کشور مطرح کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: کسب رتبه‌های برتر توسط بیش از شش نفر از شرکت کنندگان در کنکور سراسری سال 91 ـ 90 توسط دانش‌آموزان کنکوری منطقه نشانی دیگر بر تلاش این جوانان آیند‌ه‌ساز کشور است.

وی همچنین با اشاره به مسابقات متنوع استانی گفت: 12 گروه متفاوت در استان خوزستان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در مسابقات استانی شده که از این تعداد دو نفر دانش‌آموز آبادانی به شکل مستقل در مسابقات شرکت کرده و مقام‌های برتر را به دست آوردند.

رمضانی در پایان خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش در نظر دارد با برنامه‌ریزی آموزشی در راه تدوام کسب موفقیت‌های گذشته دانش‌آموزان شهرستان، آنان را برای سال تحصیلی جدید و کسب موفقیت‌های بیشتر حمایت و آماده کند./ع
برچسب ها: نوجوان ، خوارزمی ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.