آلبوم موسیقی "ویرانه ی آباد" کاری از نوید وزیری و یاشار اطاعتی منتشر شد.


 به گزارش باشگاه خبرنگاران این مجموعه شنیداری شامل ده قطعه موسیقی به نام های کوچ آریایی ، رهسپار ، کوشش ، باد و آتش ، نیایش ، مویش، مهر ، پیشکش  ، استوره  و  یورش است.

ناشر در جلد این اثر آورده است: " آنچه خواهید شنیدبرآمد گزینشی است از بداهه نوازی های نوید وزیری و یاشار اطاعتی که به عنوان نخستین اثر گروه موسیقی پندار منتشر می شود.
خلق موسیقی به شیوه کارگاهی و اجرای هم زمان هر دو نوازنده ، به سطحی مطلوب از هماهنگی و نقش پذیری متقابل منتهی شده است. طرز تلقی دیگرگون از موسیقی اصیل ایرانی ، وفاداری به تصویر در موسیقی و مفهوم گرایی از دیگر شاخصه های شنیداری این مجموعه است."

نوازندگان این اثربا استفاده از سازهای اصیل ایرانی چون کمانچه ، تنبک ، کوزه و دیگر سازهای کوبه ای، ایده هایی تازه و نگاهی متفاوت به موسیقی اصیل را ارائه کرده اند وچیدمان این سازها در کنار کمانچه باعث شده است که شنونده در هر قطعه با ترکیبی تازه روبرو شود. سیر قطعات و فراز و فرود های نغمگی در این آلبوم به شیوه ای است که همه قطعات به شکلی متحد و یکپارچه به گوش می رسند و چون داستانی تا انتها نقل می شوند.
گروه موسیقی پندار از سال 1385 تاسیس شده و تا کنون چند اجرا با هنرمندانی از کشورهای مختلف داشته است . لازم به ذکر است این آلبوم پس از شش سال انتظار و تلاش منتشر شده است./م

برچسب ها: آلبوم ، موسیقی ، نوازندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار