قهرمان المپیک سیدنی گفت: حضور فیزیکی در عمان نخواهم داشت و به دنبال سر مربی گری تیم دیگری هستم.

حسین توکلی سر مربی سابق تیم ملی وزنه برداری  عمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قبول سمت مشاور فدراسیون وزنه برداری عمان فقط به خاطر این مسئله بود که در آینده پیشنهادات سایر کشورهای صاحب قدرت را بررسی کنم و در ماه های آتی یک تیم قدرتمند در رقابت های بزرگ  را برای سر مربی گری انتخاب خواهم کرد.

وی ادامه  داد: مشاوره دادن من به فدراسیون وزنه برداری عمان فقط از راه دور به صورت تلفنی یا اینترنتی می باشد و هیچ گاه برای همکاری با این فدراسیون به عمان سفر نخواهم کرد.

توکلی تصریح کرد: مذاکرات من با فدراسیون وزنه برداری عمان برای سرمربی گری تیم ملی آنها مطلوب نبود آنها نیز خواستند تا تجربیاتم را به عنوان مشاور تیم ملی وزنه برداری در اختیار آنها بگذارم.

وی ادامه داد: من در هر جایی که کارم را آغاز کنم به دنبال پرورش استعدادهای ناب وزنه برداری در رده های نوجوانان و جوانان هستم. عمان جایی نبود که اصول و عقاید تکنیکی و  تاکتیکی خود را در آنجا پیاده کنم، وزنه برداری کشورهای عرب با اصول فکری من هماهنگ نیست.

توکلی اظهار داشت: عمانی ها فقط سعی داشتند در مسابقات کوچک کشورهای عرب قهرمانی بدست آورند ولی من دنبال قهرمانی در مسابقات بزرگ جهانی هستم.

وی ادامه داد: سمت من در فدراسیون وزنه برداری عمان مشاور نیست من به خاطر این که عمان کشور دوست و همسایه است و چند مدت در سمت سر مربی گری عمان مشغول فعالیت بودم پیشنهاد آنها را پذیرفتم.

توکلی در پایان گفت: همکاری من با فدراسیون وزنه برداری عمان فکری است با قبول این سمت هیچ گاه حضور فیزیکی را در این کشور نخواهم داشت./آق
برچسب ها: قبول ، سمت ، مشاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار