دوازدهمين آئين نكوداشت نسخ خطي آبان ماه سال جاري به ميزباني شيراز در بخش هاي پايان نامه، كتاب، مقاله، فهرست هاي نسخ خطي برگزار خواهد شد.

محمد محمدي نيا دبير اجرايي دوازدهمين آئين نكوداشت نسخ خطي به خبرنگار حوزه كتاب و ادبيات خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در اين دوره برخلاف دوره قبل كه شامل پايان نامه كتاب، مقاله و كليه فهرست هاي نسخ خطي بود امسال قالب فهرست آثار خطي نيز به موارد فراخوان آئين نكوداشت اضافه شده است و قرار بود طرح مرمت آثار خطي نيز به فراخوان نكوداشت برسد اما از دستور كار خارج شد.
وي افزود: در حال حاضر 2 دوره است كه آئين نكوداشت با مديريت سازمان اسناد و كتابخانه هاي ملي اخذ مي شود و 10 دوره آئين نكوداشت قبلي توسط مركز اسناد و كتابخانه مجلس صورت مي‌گرفته است.
محمدي نيا افزود: دوره قبل در شهر مشهد برگزار شد و اين دوره با موافقت و استقبال آقاي استاندار در آبان ماه امسال در شهر شيراز برگزار مي‌شود.
وي در ادامه گفت: كميته هاي داوري، اجرايي و دبيرخانه در اداره كل كتابخانه هاي فعلي و نادر تشكيل شده است و فراخوان آثار به دليل استقبال مخاطبان از 15 شهريور به 15 مهر تغيير كرده است.
وي خاطرنشان كرد: علاقمندان جهت ارسال آثار و كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به آدرس دبيرخانه ميدان ونك، بزرگراه حقاني، بلوار كتابخانه ملي و با شماره 81622808 تماس حاصل كنند./ي2
برچسب ها: نکوداشت ، نسخ خطی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار