هنر در تجسم زيبايي هاي زندگي و زيبايي هاي مادي و معنوي نقش بسيار برجسته اي ايفا مي‌كند.

حجت الاسلام و المسلمين محمد حسن ابوترابي نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: نقش هنر در تجسم زيبايي هاي زندگي و زيبايي هاي مادي و معنوي نقش بسيار برجسته اي است و اينكه مي‌بينيم به سادگي نمي‌ توان از اين هنر براي انتقال دانش  به دليل سختي و دشواري استفاده از آن استفاده كرد.
وي ادامه داد: بطور قطع خلق هنر كاري بسيار سخت ظريف و دشوار است و  از اين زاويه بسيار ارزشمند است و اگر ما در صحنه هاي قلم زني‌، نوشتن يك داستان، نوشتن يك فيلمنامه به تصوير كشيدن آن فيلمنامه حضور پيدا كنيم با سختي آن بيشتر آشنا مي شويم و ظرافت هاي آن را بيشتر درك مي‌كنيم.
وي تصريح كرد: حضور بنده در اين ميدان كارزار هنري خلق شده توسط هنرمندان صدا و سيما، تنها گوشه اي از عظمت اين كار را به نمايش گذاشت زيرا گاهي يك شبانه و حتي يك شبانه روز زمان براي تهيه حداكثر 4/5دقيقه از يك سريال صرف مي شود و اين موضوع بيانگر سختي كاري است كه اين هنر آ‌فرينان انجام مي‌دهند.
حجت الاسلام و المسلمين ابوترابي اظهار داشت:‌ارتباط ما در نهاد قانونگذاري و در بدنه دولت با دست اندركاران خلق هنر در سيماي جمهوري اسلامي، در عرصه هاي گوناگون آفرينش هنر مي‌تواند در شناخت جايگاه هنر و آشنايي با گره ها، مشكلات و راه حل براي گشودن آنها نقش ايفا كند.
وي ادامه داد: اميدوارم با توجه به حضور علي بخشي زاده آزاده عزيز كشورمان در شبكه 2 و دوستان عزيزي كه در رسانه ملي خدمات ارزشمندي را ارائه مي دهند توفيق بيشتري را براي حضور در چنين عرصه هايي داشته باشيم.
گفتني است صبح روز پنجشنبه 23 شهريور، حجت الاسلام و المسلمين ابوترابي نماينده مجلس شوراي اسلامي به همراه علي بخشي زاده مدير شبكه 2 سيما به همراه تني چند از اصحاب رسانه هاي مختلف، از پشت صحنه سريال دولت مخفي در شهرك سينمايي دفاع مقدس بازديد كردند./م
برچسب ها: هنر ، مجلس ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار