فخيم زاده و عبدلي بازيگراني از دو نسل متفاوت به خوبي توانستند نقش هاي منفي را پربار جلوه دهند.

محمود معظمي كارگردان سريال "تكيه بر باد" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور مهدي فخيم زاده و فرامرز  قريبيان در اين مجموعه گفت: براي اولين بار بود كه در تلويزيون مهدي فخيم زاده و فرامرز قريبيان كنار يكديگر قرار مي گرفتند و حضور اين دو بزرگوار هم براي من و نيز براي گروه سرشار از انرژي مثبت بود.
وي افزود: به هر صورت ادغام اين دو نسل در مجموعه "تكيه بر باد" با موفقيت روبرو شد و مخاطبان نيز از بازي بازيگران و به خصوص فرامرز قريبيان و مهدي فخيم زاده بسيار راضي بودند.
اين كارگردان با اشاره به تاخير در پخش اين مجموعه اظهار داشت: اين مجموعه را براي مناسبت خاصي نساخته بودم ولي در آخر مديران تصميم گرفتند كه در ماهي غيراز ماه مبارك رمضان "تكيه بر باد" روي آنتن رود.
معظمي با اشاره به بازي دشوار نقش هاي منفي افزود: بازي و ايفاي نقش به جاي شخصيت هاي منفي با توجه به خط قرمزها در فيلم هاي سينمايي و سريال هاي تلويزيوني بسيار دشوار است.
كارگردان مجموعه "تكيه بر باد" در خصوص بازي شهرام عبدلي و مهدي فخيم زاده ابراز داشت: شايد به تعداد انگشتان يك دست نرسد، بازيگراني چون شهرام عبدلي و مهدي فخيم زاده بتوانند به خوبي به جاي شخصيت هاي منفي بازي كنند و آن را پربار جلوه دهند.
وي با بيان اين مطلب كه بازي در نقش هاي مثبت راحت تر از منفي بوده، تصريح كرد: بازي در نقش هاي منفي در سينما و تلويزيون به مراتب دشوارتر از رل هاي مثبت بوده و من به عنوان كارگردان ترجيح مي دهم كه به سراغ بازيگراني بروم كه در اين راستا هميشه موفق عمل كرده اند.
معظمي ادامه داد: مهدي فخيم زاده عاشق بازي كردن به جاي شخصيت هاي منفي بوده و در كنار شهرام عبدلي به خوبي توانستند درخشش و بازي شخصيت ها را به درخشاني نقش هاي مثبت ايفا كنند.
كارگردان شايد براي شما هم اتفاق بيفت دبا توجه به سخت گیری خود در کار کارگردانی افزود: سخت گیری من بیشتر در کار برای درست قرار گرفتن هر چیزی در سر جای خود است و اینکه در کارم همه تیم بازیگری حرفه ای باشند.
وی افزود: دغدغه اصلی من در تکیه بر باد حضور بازیگران متبحر بود و خوشبختانه همه چیز طبق خواسته من و فیلمنامه پیش رفت.
معظمی ادامه داد: بازیگران حرفه ای مثل "قریبیان" و "عبدلی" و "فخیم زاده" خود به نقش ها جان تازه ای می بخشند و ما در تکیه بر باد جلسات دورخوانی بسیاری را برگزار کردیم و ساعت ها با این بزرگواران به گفتگو و بحث نشستیم.
این کارگردان با بیان این مطلب که مجموعه "تکیه بر باد" جز یکی از سریال های ماندگار می شود، تصریح کرد: تلاش همه گروه و تیم بازیگران بر این بود که این قصه ملودرام اجتماعی با داشتن فرار و فرودهایش در هر لحظه و سکانس از کار جز یکی از ماندگارترین سریال ها در ژانر خود شود.
وی افزود: همه سعی من بر این بود که اگر مخاطب از یک دقیقه سریال جا بماند نگران نشود و سراغ دقیقه از دست رفته را گیرد.
معظمی با اشاره به ادامه ماجرا و پایان داستان گفت: یک اتفاق خاص برای "شهرام عبدلی" بازیگر نقش "ناصر" می افتد که شوک عجیبی را به مخاطب وارد می کند.
وی ادامه داد: اگر بخواهم در خصوص همه شخصیت ها و نیز به پایان ماجرا اشاره ای داشته باشم باید به توضیح همه زیر جزئیات بپردازم.
این کارگردان اظهار داشت: قضاوت لحظه به لحظه این مجموعه را بر  عهده مخاطب می گذارم و امیدوارم اثری موفق و ماندگار شود.
معظمی خاطرنشان کرد: از همه عوامل فنی چون سعید آهنگرانی طراح صحنه و لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، نیما حسندوست تدوین گر، محمود موسوی نژاد طراحی و ترکیب صدا، مهدی صالح کرمانی صدابردار، فریبرز سیگارودی فیلمبردار، محمد محمد علی آهنگساز دیگر عوامل نهایت تشکر را دارم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار