خشايار اعتمادي آلبوم "تو محكومي به برگشتن" 9 مهرماه را روانه بازر مي‌كند.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، بامداد روز دوشنبه 20 شهريور ويژه برنامه جنگ راه شب كه در شب هاي فصل تابستان مهمان خانه هاي مردم است با اجراي هومن حاجي عبداللهي از شبكه تهران به روي آنتن رفت.
در ابتداي برنامه مطابق روزهاي قبل وله اي از مهمانان شب قبل كه با حضور منوچهر والي زاده و سعيد شيخ زاده بود پخش شد.
موضوع برنامه بامداد روز دوشنبه شجاعت بود.
محمد عمراني بازيگر و خشايار اعتمادي خواننده از مهمانان بامداد روز دوشنبه جنگ راه شب بودند. محمد عمراني بازيگر كه متولد 7 آذر 1332 هجري شمسي است با حضور در راه شب از حضور خود در مجموعه تلويزيوني تكيه بر باد كه اين روزها به كارگرداني محمود معظمي از شبكه تهران پخش مي‌شود گفت: من با نويسنده و كارگردان اين كار قهر هستم چرا كه من با مطالعه پنج قسمت اول اين فيلمنامه ايفاي اين نقش را نپذيرفتم و بعد دوباره با پيشنهاد آنها با مطالعه پنج قسمت بعدي فيلمنامه باز هم بازي در اين مجموعه را نپذيرفتم و بعد از آن نويسنده و كارگردان قول تغيير و متحول شدن اين شخصيت را به من دادند ولي متاسفانه چون دو سال پيش قرار بود اين سريال براي ماه رمضان پخش شود فيلم نامه نهايي آماده نبود و تا آخرين قسمت هم اين نقش تغيير نكرد به  همين دليل من از نويسنده و كارگردان تكيه بر باد گله كردم و با خنده ابراز كردم كه با هر دوي آن دو عزيز قهر هستم.
خشايار اعتمادي خواننده با حضور در راه شب گفت: 9 مهر آلبوم تو محكومي به برگشتن روانه بازار خواهد شد.
وي افزود: 22 ماه براي اين آلبوم فعاليت كردم و يك باشگاه ورزشي تعدادي از تيراژ آلبوم را براي هواداران خود خريداري كرد و از اين ‌آلبوم استقبال زيادي كردند.
جنگ راه شب ويژه برنامه اي است كه هر شب بجز پنچ شنبه ها در شبهاي تابستان با اجراي هومن حاجي عبدالهي از شبكه تهران پخش مي شود و قرار است تا 29 شهريور ادامه داشته باشد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.