خطیب جمعه چرام گفت: جمعیت یك میلیاردی مسلمانان جهان با قیام برضد عاملان توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) آنان را به سزای عمل خود برسانند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام 'جعفر طزری' در خطبه های نماز جمعه چرام افزود: یكبار دیگر دشمنان پلید اسلام جنایتی نابخشودنی را مرتكب شدند و با ساخت فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس رسول اكرم (ص) توهین كردند.
وی بیان كرد: این اقدام ننگین، شرم آور و گستاخانه به شدت از سوی مسلمانان جهان محكوم می شود و بدون پاسخ نخواهد ماند.
طزری اظهار داشت: آمریكا و اسرائیل هرگاه در مقابل رشد و پیشرفت مسلمانان به زانو درمی آیند تنها راه مقابله با آن را توهین به مقدسات اسلامی می دانند.
وی عنوان كرد: دشمنان اسلام از این نكته مهم غافلند كه با این توهین ها عشق و ارادت مسلمانان به مقدسات اسلامی نه تنها از بین نمی رود بلكه روز به روز بر آن افزوده می شود.
طزری ابراز داشت: آمریكا و اسرائیل به انتهای خط رسیده اند و برای نجات خود از این وضعیت بغرنج دست به هرگونه حقارت و پستی می زنند ولی می بایست بدانند كه این روش ها و اقدامات بی نتیجه است.
وی افزود: دولت كانادا كه در زمینه سرسپردگی به آمریكا و اسرائیل سرآمد است پس از موفقیت ایران در برگزاری شانزدهمین اجلاس سران كشورهای جنبش غیرمتعهدها برای انتقام سفارت نیمه تعطیل خود را در تهران تعطیل كرد.
طزری گفت: دولت كانادا با این اقدام كودكانه خود قصد داشت بخشی از آلام آمریكا و اسرائیل را كاهش داده و به ایران اسلامی نیز ضربه بزند.
وی بیان كرد: دنیای غرب و بویژه دولت كانادا همواره این نكته مهم را به یاد داشته باشند كه ایران اسلامی اكنون به جایی رسیده كه هیچ نیازی به برقراری ارتباط با اینگونه كشورها ندارد./س
برچسب ها: توهین ، پیامبر ، جنبش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.