خطیب جمعه دهدشت ساخت فیلم برضد پیامبر گرامی اسلام (ص) توسط آمریكا و اسرائیل را یك توهین بزرگ و اشتباه نابخشودنی دانست و گفت: ساخت این فیلم نشانه ضعف و شكست استكبار جهانی در مقابل دین مبین اسلام و موج بیداری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید 'نصیر حسینی' در خطبه های نماز جمعه دهدشت با محكوم كردن ساخت این فیلم توهین آمیز، افزود: ساخت آن توسط مستكبران جهانی قلب یك میلیارد مسلمانان جهان را به یكدیگر نزدیك تر كرد.
وی بیان كرد: مسكتران با اكران این فیلم پایه های استكبار جهانی خود را سست كرده و به لرزه درآوردند.
حسینی این اقدام غیراخلاقی دولتمردان آمریكا و اسرائیل را نشانه كینه توزی شدید دشمنان اعلام كرد و اظهار داشت: با این اقدام شعله دشمنی ملت های مسلمان نسبت به استكبار جهانی روز به روز برافروخته تر خواهد شد.
وی ساخت این فیلم را اقدامی نفرت انگیز برضد مسلمانان جهان دانست و عنوان كرد: مسلمانان جهان می بایست با اتحاد، همدلی و یكپارچگی برای همیشه استكبار جهانی را نابود كنند.
حسینی ساخت این فیلم توهین آمیز را نشانه منحرف بودن افكار عمومی غرب نسبت به دین مبین اسلام اعلام كرد و ابراز داشت: ملت بیدار و مسلمان جهان در آینده اجازه چنین اقداماتی را به دشمنان اسلام نخواهند داد.
وی با اشاره به اینكه چهره واقعی مسلمانان در اینگونه توطئه های دشمن هرگز تغییر نخواهد كرد، افزود: غربی ها با ساخت و اكران این فیلم توهین آمیز چهره دین ستیز خود را به جهانیان نشان دادند./س
برچسب ها: فیلم ، توهین ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.