نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با تاكید بر هراس آمریكا و رژیم صهیونیستی از اسلام گفت: ساخت فیلم و توهین به ساحت مقدس پیامبر اكرم (ص) نوعی دیگر از دشمنی آمریكا و صهیونیست ها با اسلام و مسلمین است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ حجت الاسلام والمسلمین 'سیدمحمد شاهچراغی' با محكوم كردن توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) اظهار داشت: توهین به ساحت مقدس پیامبر اكرم (ص) در ادامه دشمنی آمریكا با امت اسلامی است.

وی خاطرنشان كرد: آمریكا، به شیوه های مختلف به دشمنی با اسلام و مسلمانان می پردازد و در این مرحله با توهین به مقدسات دشمنی خود را آشكار كرده است.

شاهچراغی بر موضع گیری مسوولان و روسای كشورهای اسلامی در قبال این حركت زشت تاكید كرد و گفت: مردم ایران اسلامی امروز در آیین نماز جمعه پاسخ مناسبی به این دشمنی آمریكا می دهند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در این حركت الهی ارادت خود به نبی مكرم اسلام را بیش از پیش ابراز می كنند.

وی گفت: مردم در راهپیمایی امروز باید با سر دادن شعارهای كوبنده مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل خشم و انزار خود را از استكبار جهانی به نمایش بگذارند.

به همین مناسبت سازمانها، شخصیتها و گروههای مردمی و سیاسی استان سمنان در بیانیه های جداگانه ای بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی محكومیت ساخت فیلم توهین به ساحت مقدس حضرت پیامبر اكرم (ص) تاكید و آمادگی خود برای شركت در آن اعلام كردند./س

برچسب ها: ساخت فیلم ، توهین ، ارادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.