نشست ماهیانه اعضای خانه موسیقی روز یکشنبه 26 شهریور ماه از ساعت 16در ساختمان فاطمی برگزار می شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران از سایت خانه موسیقی، نشست و دیدار ماهیانه هنرمندان و اعضای خانه روز یکشنبه 26شهریورماه از ساعت 16 در ساختمان فاطمی برگزار می شود.

دیدار های ماهیانه اعضای خانه موسیقی بطور معمول در یکشنبه های آخر هر ماه برگزار می شود و در آن فرصتی برای گرد هم آمدن و گفتگوی نزدیک میان هنرمندان و همچنین علاقمندان موسیقی وجود دارد. این دیدار ها معمولا با اجرای موسیقی گروه ها کوچک همراه است.

با توجه به تعطیلات تابستانی هیئت مدیره کانون های خانه موسیقی، در مرداد ماه نشستی برگزار نشد. آخرین دیدار مربوط به تیرماه بود که در آن گروه موسیقی سل به سرپرستی بهمن مه آبادی به اجرای قطعاتی از موسیقی کلاسیک پرداخت.
همچنین داریوش پیرنیاکان، سخنگوی خانه موسیقی پیش از اجرای موسیقی به حضار گفت: از وقتی دیدارهای ماهیانه خانه موسیقی آغاز شده ما همواره منتظر هستیم تا روز دیدار فرابرسد و هنرمندان و دوستانمان را در کنار یکدیگر ببینیم. این مساله نه تنها برای ادامه فعالیت های این نهاد به ما انگیزه می دهد، بلکه گمان می کنم خود هنرمندان همدلی و صمیمیت را در این فضااحساس می کنند و این باعث پیشرفت در جامعه موسیقی می شود.
لازم به توضیح است، این دیدار روز یکشنبه 26 شهریور ماه از ساعت 16 در خانه موسیقی واقع در خیابان فاطمی غربی، پلاک 270 برگزار می شود./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار