رادیو پس فردا عنوان برنامه ای یک ساعته از رادیو فردا می باشد؛ فرشید منافی به همراه سایر مجریان در این برنامه تلاش می کنند در قالب طنز و هجو مطالب مورد نظر «رادیو فردا» را کهزیرمجموعه ی ازرادیو اروپای آزاد/رادیو آزادیاست را برای مخاطبان بازگو کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، رادیو پس فردا عنوان برنامه ای یک ساعته از رادیو فردا می باشد؛ فرشید منافی به همراه سایر مجریان در این برنامه تلاش می کنند در قالب طنز و هجو مطالب مورد نظر «رادیو فردا» را کهزیرمجموعه ی ازرادیو اروپای آزاد/رادیو آزادیاست را برای مخاطبان بازگو کنند.
یکی از موضوعاتی که همواره مدنظر صهیونیست ها و آمریکا بوده «هولوکاست» است، بسیاری از فعالان حوزه سیاست و رسانه در آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی که از سوی صهیونیست ها تغذیه مالی می شوند تلاش می کنند، اذعان عمومی قبول کنند که این واقعه در طول جنگ جهانی رخ داده است.
فرشید منافی به همراه سایر مجریان رسانه های غربی اعم از صدای آمریکا، بی بی سی فارسی و رسانه های ضدانقلاب ماهواره ی بارها و بارها به سبب آنکه جیره خوار سازمان های غربی می باشند [از آن جهت که عموم این رسانه ها از منابع دولتی آمریکا و انگلیس تغذیه می شوند] از این واقعه تماما دروغ و ساخته دست صهیونیست ها برای مظلوم نمایی و ... یاد کرده و از آن به عنوان فاجعه ی تلخ برای جهانیان یاد می کنند.

گفتنی است رادیو فردا یک ایستگاه رادیویی فارسی‌ زبان است که به هزینه کنگره آمریکا و تحت نظر هیئت رئیسه سخن‌ پراکنی اداره میشود . این رادیو زیر مجموعه رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی است که مرکز آن در پراگ، پایتخت جمهوری چک قرار دارد.

منبع: ما هستیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.