دوست دختر سیف الاسلام قذافی برای چندمین بار از تونی بلر نخست وزیر سابق بریتانیا خواست برای نجات جان او تلاش کند.به گزارش العربیه به نقل از روزنامه بریتانیایی دیلی میل "اورلی واینرمن" مدل و بازیگر اسرائیلی بارها از بلر خواست برای نجان جان فرزند قذافی تلاش کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،دوست دختر سیف الاسلام قذافی برای چندمین بار از تونی بلر نخست وزیر سابق بریتانیا خواست برای نجات جان او تلاش کند.به گزارش العربیه به نقل از روزنامه بریتانیایی دیلی میل "اورلی واینرمن" مدل و بازیگر اسرائیلی بارها از بلر خواست برای نجان جان فرزند قذافی تلاش کند.
اورلی گفته است:" تونی بلر که در حال حاضر فرستاده گروه چهارجانبه بین المللی صلح خاورمیانه است، دوست قدیمی سیف اسلام بود و تا قبل از دستگیری سیف در زمینه های مختلف همکاری می کردند."
دوست دختر سیف الاسلام اما به نوع همکاری بین آنها اشاره ای نکرد.
او گفت:" از تونی بلر می خواهم به کمک دوست قدیمی اش بشتابد. سیف الاسلام اکنون به کمک او نیاز دارد و زمان آن رسیده که نخست وزیر سابق بریتانیا خوبی هایش را جبران کند."
واینرمن در پاسخ به سئوالی در مورد علاقه مندی سیف الاسلام به زنان گفت:" می توانید از تونی بلر سئوال کنید. سیف مردی جدی و محترمی است اما جامعه بین الملل از او حمایت نکرد. لذا باید او را نجات داد. کشتن او چیزی را تغییر نمی کند و نباید او را به گناه پدرش مجازات کرد."
بر اساس گزارش دیلی میل اورلی 41 ساله که به عنوان گوینده و بازیگر با تلویزیون اسرائیل همکاری می کند برای نخستین بار در آوریل سال 2005 هنگام حضور در یک جشن در لندن با سیف الاسلام قذافی آشنا شد و به مدت 6 سال با او رابطه داشت.
گفتنی است سیف الاسلام قذافی اکنون در شهر "الزنتان" در جنوب لیبی در بازداشت بسر می برد.او ممکن است به اتهام شرکت در کشتار تظاهرکنندگان به اعدام محکوم شود.
منبع: ما هستیم
برچسب ها: قذافی ، بلر ، لیبی ، سیف الاسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.