در پي اهانت به ساحت مقدس رسول اكرم (ص) در فيلم تهيه شده توسط مزدوران آمريكاي جنايتكار و رژيم منفور صهيونيستي، دانشگاه رازي در محكوميت اين اقدام مذبوحانه بيانيه اي را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

متن این بیانیه بدین شرح است:

يُريدُونَ ان يُطفِوُوا نُورَاللهِ بأفوَاهِهم وَ يَابَي اللهُ إلا أن يُتم نُورَهُ وَلو کَرهَ الکَافِرُونَ

اين روزها شاهد گسترش روز افزون موج بيداري اسلامي و قيام ضد استکباري ملت‌هاي مسلمان در سراسر جهان مي‌باشيم و دشمن زبون و درمانده از عظمت اين خيزش و حرکت انقلابي به اسلام‌ستيزي و مبارزه کورکورانه و به دور از ضوابط و قوانين انساني و اخلاقي روي آورده است.

آمريکاي جنايتکار با همراهي و همدستي رژيم صهيونيستي با تمسک به شيوه‌هاي سخيف و شنيع و با سناريوي ناشي از اسلام‌هراسي به اهانت به مقدسات مسلمانان جهان به ويژه جايگاه رباني پيامبر اعظم(ص) روي آورده است.

امت مسلمان!

توهين و اهانت به ساحت مقدس رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم عمق خيانت سردمداران غرب، اين دشمنان بشريت را هويدا و تارهاي عنکبوتي نفاق آنان را در ادعاهاي کاذب حقوق بشري پاره نمود.

اگر پيشرفت و گرايشات اسلامي در اروپا و غرب آنان را به وحشت نيانداخته بود، اگر بيداري اسلامي در منطقه، آنان را گيج و از حالت تعادل خارج نکرده بود، هرگز دست به اقدامات ضدانساني ، ضدحقوقي و خلاف منطق همچون به آتش کشيدن قرآن و اهانت به پيامبر نمي زدند!آنچه امروز امت مسلمان و روشنفکران جهان اسلام را در مواجهه با اين ترفندهاي شوم تقويت مي نمايد اتحاد و يکپارچگي کليه امت مسلمان بر عليه توطئه هاي مستمر سلطه گران بين المللي مي باشد.

دانشگاه رازي ضمن اعلام تأسف و تأثر فراوان و همگام با همه مسلمانان غمديده جهان، با احترام به پيشگاه تمامي انبياء عظام، ساحت قدسي امام عصر (عج) و مقام عظماي ولايت، اين اقدام دشمنان الهي را محکوم نموده و خواستار محاکمه سازندگان مغرض اين فيلم موهن ضد ديني مي باشد./س
برچسب ها: کرمانشاه ، رازی ، محکومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.