دارنده مدال برنزالمپیک 2012 لندن گفت:از آنجا که قرار است شهر جویبار هم در لیگ برترحضور داشته باشد ترجیح می دهم در تیم شهرم کشتی بگیرم.

  کمیل قاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود:بعد از بازی های المپیک چند هفته ای را استراحت داشتم و هم اکنون تمرینات سبک خود را شروع کردم و سعی می کنم تا شروع مسابقات لیگ برتر به یک آمادگی نسبی برسم.

 وی در مورد حضورش در یکی از تیم های لیگ برتری گفت:انتخاب اول من تیم شهرم است و اگر اتفاق خاصی نیفتد برای این تیم کشتی خواهم گرفت و اگر بنا به دلایلی جویبار نماینده ای در لیگ نداشت بعد به پیشنهادات بعدی فکر خواهم کرد.

 آزاد کار سنگین وزن کشورمان تاکید کرد::مسئولان باید هر چه زودتر مجمع انتخابات فدارسیون کشتی را برگزار کنند چرا بلاتکلیفی باعث می شود مربیان به خوبی نتوانند برنامه های خود را اجرا کنند ودر نهایت ورزش اول کشور ضررخواهد کرد.

 قاسمی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس فدراسیون  حتماً باید از جنس کشتی باشد اظهار داشت:فرقی نمی کند چه کسی رئیس فدارسیون شود چیزی که مهم است خدمت به کشتی است و امیدوارم هر فردی به این مهم رسید در جهت رسیدن به بزرگی این رشته مدال آورگام بردارد./با     
برچسب ها: کشتی ، ازاد ، ایران ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار