مدیر کل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: با اوضاع موجود فقط می توانیم 20 درصد تعرفه های در حال اعتیاد را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مدیر کل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: با اوضاع موجود فقط می توانیم 20 درصد تعرفه های در حال اعتیاد را از افزایش دهیم و این در حالیست که کمپ های غیر مجاز ترک اعتیاد ماهانه 20 میلیارد ريال درآمد دارند.
 فرید براتی مدیر کل پیشگیری  و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاح مرکز درمان مواد محرک، شیشه و متاآمفتامین در خصوص راهکارهای حمایت از کمپ های ترک اعتیاد مجاز گفت: سال گذشته تعرفه درمان اعتیاد 189 هزار تومان بود که در شرایط فعلی ما فقط قادر هستیم تنها 20 درصد تعرفه ها را افزایش دهیم.
وی به درآمد های کلان کمپ های ترک اعتیاد غیر مجاز ماهانه تا 2 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی برای حمایت از کمپ های ترک اعتیاد و مجاز خود 10 درصد از ساختمان هایی را به کمپ های مجاز اختصاص داده است.
براتی با اشاره به تفاوت میان کمپ های ترک اعتیاد و مجاز و غیر مجاز یاد آور شد: کمپ های ترک اعتیاد مجاز با مراجعه داوطلبانه، حضوری فرد معتاد اقدام به پذیرش وی می کند حال آنکه والدین برای ترک اعتیاد اجباری فرزندان خود آن ها را به زور به مراکز ترک اعتیاد غیر مجاز می برند./ل
برچسب ها: اعتیاد ، زور ، هراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار