سريال دولت مخفي كه هم اكنون در ژانر دفاع مقدس براي شبكه 2 در حال تصويربرداري است تصويرگر حضور آزادگان در اردوگاههاي كشور است.

پژمان بازغي بازيگر مطرح سينما و تلويزيون كشورمان در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: در سريال دولت مخفي نقش سعيد را ايفا مي‌كنم كه جواني جنوبي است.
وي ادامه داد: سعيد از جنوب كشور به دعوت دوستش به شمال مي رود در حالي كه زندگيشان را در جنوب از دست داده اند و در نهايت دوباره به جبهه برمي‌گردد اسير مي شود و پس از 10 سال برمي‌گردد.
وي ادامه داد: با بازگشت سعيد از جبهه، ماجراهاي دراماتيكي در روند داستان نيز به وقوع مي‌پيوندد.
اين بازيگر سينما و تلويزيون كشورمان با اشاره به وجه تمايز نقش سعيد در دولت مخفي با ساير نقشهايي كه تاكنون در ساير آثار ژانر دفاع مقدس ايفا كرده اظهار داشت: تاكنون سابقه ايفاي نقش در فيلم هاي سينمايي دوئل و تارا و تب توت فرنگي را در ژانر دفاع مقدس داشته ام با اين تفاوت كه دوئل دوران پس از اسارت را نشان مي داد اما سريال دولت مخفي زماني را به تصوير مي‌كشد كه ‌آزادگان عزيز كشورمان در اردوگاه ها به سر مي‌برند.
گفتني است، سريال تلويزيوني دولت مخفي به كارگرداني عبدالحسين برزيده و تهيه كنندگي حميد ‌آخوندي و عليرضا جلالي، هم اكنون در حال تصويربرداري است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.