نماينده ولي فقيه سپاه سيد الشهداي استان تهران فراگيري موج بيداري اسلامي در جهان را ناگزير و غير قابل شکست دانست و گفت: اين بيداري مردمي شده و با اطمينان مي‌توان گفت که صداي خرد شدن استخوان‌هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي به گوش مي‌رسد.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله فخري در گفتگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، ايجاد بحران در جهان اسلامي را هدف اصلي ساخت و نشر فيلم موهن ضد اسلامي از سوي جهان استکبار ارزيابي کرد و اظهار داشت: غرب هرگاه در توطئه چيني عليه مسلمانان شکست مي‌خورد، سعي مي‌کند با بحران‌سازي، فشار و هجمه‌هاي وارد به خود را کم‌رنگ کند.

وي موفقيت ايران در "اجلاس نم" را يکي از عوامل پشت پرده توهين اخير استکبار جهاني به پيامبر اعظم(ص) ارزيابي کرد و افزود: آنها سعي کردند با ايجاد اين بحران آثار مثبت و جهاني برپايي اين اجلاس در يک کشور مسلمان با حکومت اسلامي را کم‌رنگ کنند.

نماينده ولي فقيه در سپاه سيد الشهداي استان تهران يادآور شد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي، غرب از شکل‌گيري حکومت اسلامي و الگو گيري ديگر مسلمانان از جمهوري اسلامي ايران نگران شده و تمام تلاش خود را براي آسيب زدن به اين نظام به کارگرفت؛ با رسيدن موج بيداري اسلامي به ساير کشورها و انقلاب‌هايي بر پايه‌هاي اسلام‌خواهانه استکبار جهاني به فکر افتاد تا به ريشه اصلي اين انقلاب‌ها يعني تفکر اسلامي ضربه بزند.

وي ادامه داد: استکبار جهاني سعي کرد با ساخت چنين فيلم‌هايي افکار جهانيان را از اسلام واقعي منحرف کند غافل از اينکه اسلام بيشتر از آنچه که آنها فکر مي‌کردند در دل ملت‌ها ريشه دوانده و محکوم کردن اين اقدام از سوي ملت‌ها و مجامع جهاني گواهي بر اين ادعا است.

 حجت‌الاسلام فخري با تأکيد بر فراگيري موج بيداري اسلامي در جهان گفت: اين بيداري مردمي شده و با اطمينان مي‌توان گفت که صداي خرد شدن استخوان‌هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي به گوش مي‌رسد و اين کشورها نيز همچون شوروي سابق به زباله‌دان تاريخ خواهند پيوست.

وي با اشاره به رياست ايران بر جنبش غير متعهدها تصريح کرد: اکنون مسئولين بايد همکاري اين کشورها(که دو سوم جمعيت جهان را شامل مي‌شوند) در محکوميت و اقدام جدي در مبارزه با توهين به عقايد و اديان را به کار گيرند.

نماينده ولي فقيه در سپاه سيدالشهداي استان تهران در پايان خاطر نشان کرد: اين توطئه چيني‌ها فقط به خود استکبار گران آسيب خواهد زد؛ البته ماهم بايد به هر صورت امکان انزجار خود را از اين برخوردهاي خصمانه اعلام کرده و قاطعانه خواستار برخورد جدي با عاملين چنين اقداماتي باشيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار